Elektronická přihláška
Elektronická přihláška pro školní rok 2025/2026
Elektronická přihláška pro školní rok 2025/2026
Elektronická přihláška bude přístupná od úterý 30. 5. 2025.
1. Vyplňte elektronickou přihlášku (vyplňujte postupně a používejte diakritiku – jedná se o
podklady pro školní matriku).
2. Hlasité čtení textu přihlášky spustíte pravým tlačítkem myši a volby Číst nahlas (při zrakových
obtížích).
3. Důležité je vybrat datum a čas talentové zkoušky. Po odeslání přihlášky máte tento termín
rezervován. V případě změny kontaktujte kancelář školy, nevypisujte novou přihlášku.
4. Odešlete elektronickou přihlášku.
5. Opis přihlášky obdržíte do e-mailu prvního uvedeného zákonného zástupce (včetně odkazu
na rozhodnutí o přijetí či nepřijetí ke studiu).
6. Přijďte s žákem na zvolenou pobočku ZUŠ v rezervovaném termínu k vykonání talentové
zkoušky. Zákonný zástupce (či zletilý žák) musí přihlášku podepsat.
7. Pokud nebude žáka k talentové zkoušce doprovázet zákonný zástupce, domluvte se
s kanceláří školy na podpisu přihlášky předem.
8. V případě problémů s odesláním přihlášky či jakýchkoli dotazů kontaktujte kancelář školy, a to
v pracovní dny v čase 9.00 - 11:00 a 12:00 - 16.00 hod. (e-mail: zusuh@zusuh.cz; telefon: 572 551 489, 736 473 998).
copyright © 2015 - 2025 Základní umělecká škola Uherské Hradiště
web vyrobil icard.cz